Ledige stillinger

 

Nomi4s søger en medarbejder med fokus på IT og økonomi.

Afdelingens opgaver:

Du vil blive tilknyttet vores fællesadministration, som løser mange forskelligartede opgaver. Hovedopgaverne i afdelingen er:

  • Bogholderi med alle funktioner – herunder budgetter og Årsrapporter mm.
  • HR-opgaver og løn.
  • IT-opgaver, bl.a. brugerassistance, leverandørkontakt, informationssikkerhed, GDPR og NIS2.
  • En lang række serviceopgaver af forskellig art fra møder til journalisering og sekretæropgaver.

Dine opgaver kan bl.a. være:

  • Arbejde med informationssikkerhed, GDPR og NIS2.
  • Bogholderiopgaver, bogføring, debitor- og kreditorstyring, afstemninger mm.
  • Indberetninger, kontrolopgaver og særlige opgørelser.
  • IT-assistance, superbruger på udvalgte systemer.
  • Bidrage til oprettelse og vedligeholdelse af interne procedurer og systemer.
  • Øvrige opgaver i afdelingen – vi hjælper hinanden!

Vi forventer at du:

  • Har et godt IT kendskab på brugerniveau og interesse i at agere i nye IT-systemer.
  • Har bogholderierfaring og almindeligt kendskab til de opgaver, der ligger i et bogholderi omkring f.eks. debitorer, kreditorer og moms.
  • Er detaljeorienteret og evner at arbejde struktureret, såvel selvstændigt som med andre.
  • Er åben overfor variation i opgaverne, da vi tilstræber, at der er overlap på de væsentligste og jævnligt forekommende opgaver.

Ønsker til din ansøgning:

Du må meget gerne beskrive dine kompetencer (erfaring) og hvilke administrative opgaver du er en ørn til. Vi er i gang med at skifte økonomisystem fra Navision til Business Central. Vi er i opstarten til NIS2, og vi skal til at arbejde med Artificial Intelligence (AI) mm. og have automatiseret flere administrative arbejdsprocesser, hvor det giver mening.

Vi tilbyder:

En god og spændende arbejdsplads - også selvom man ikke er ”affaldsnørd”. Arbejde i en branche i udvikling, hvor der løbende kommer nye opgaver. Engagerede og hjælpsomme kollegaer med en humoristisk tilgang til omgangstonen.

En fast fuldtidsstilling, men søg også hvis du ønsker lidt færre timer. Kontorets normale arbejdstid er fra 8-15.45 og 8-14 om fredagen, men andet kan aftales.

En løn der modsvarer dine kvalifikationer og jobbets funktioner. Ansættelse sker efter overenskomst mellem HK og Kommunernes Landsforening. Du vil bl.a. få betalt frokostpause og en arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 16,68%.

Stillingen indebærer en prøvetid på 3 måneder. Hvis du vil vide mere er du velkommen til at kontakte økonomi og adm. chef Jan Sørensen på jso@nomi4s.dk eller tlf. 20 32 31 49.

Vi opfordrer alle til at søge og glæder os til at modtage din ansøgning.

Ansøgning med CV skal fremsendes til assistent@nomi4s.dk senest den 23. april 2024. Har du ikke hørt fra os inden den 1. maj 2024 er stillingen besat til anden side.

Nomi4s logo       Nomi4s i/s        Hjermvej 19        7500 Holstebro          

keyboard_arrow_up