Ledige stillinger

 

Alsidig driftsansvarlig søges til Nomi4s’ jordbehandlingsanlæg i Struer

Har du den praktiske erfaring, men også lysten til at drive det administrative? Hvis du vil være en del af en spændende hverdag, hvor du styrer driften og har ansvaret for at der er ”styr på butikken”, så er det måske dig vi søger!

På vegne af Nomi4s i Struer søger Career | a JKS company en alsidig driftsansvarlig, som kan tage hånd om både ”hands-on” og administrative opgaver. 

Dine ansvarsområder og arbejdsopgaver

Som driftsansvarlig vil du stå i spidsen for driften af Nomi4s’ jordbehandlingsanlæg. Du får ansvaret for at sikre en effektiv og korrekt håndtering af jorden, lige fra modtagelse, til afsætning af den behandlede jord.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå i:

  • Styring af jordsager og myndighedskontakt
  • Behandling/rensning af den forurenede jord
  • Afsætning af jord til godkendt modtager
  • Vedligeholdelse af maskiner og plads
  • Tilbudsgivning på/prissætning af forurenet jord
  • At tage jordprøver samt dokumentere og indsende disse til analyse
  • Vurdering af analyseresultatet og planlægning af videre handlingsplan for jord behandling
  • Tillidsfuld kommunikation med både vognmænd, entreprenører og myndigheder.

Din ekspertise og personlighed

Vi søger dig, der har erfaring fra en drifts- eller entreprenørrolle og er klar til at tage det næste skridt i din karriere. Det kan være du har en baggrund som driftsmedarbejder, driftskoordinator, arbejdende formand, produktionsleder, eller måske er du maskinfører, som har lyst til at tage det næste skridt.

Du er som person tillidsfuld og troværdig i din adfærd, er service-og kundeminded, og evner at skabe gode relationer til vigtige interessenter, baseret på respekt og ærlighed. Din tekniske snilde og evne til at finde praktiske løsninger gør dig i stand til at tage ansvar for anlæggets drift. Her vil kendskab og erfaring med entreprenørmaskiner være essentiel.

Derudover forventer vi, at du:

  • Er selvstændig, beslutningsdygtig og løsningsorienteret i din tilgang
  • Er en naturlig ”købmand” med godt kendskab til det marked du agerer i, samtidig med, at du har specifikke procedurer for øje
  • Er godt kørende inden for IT
  • Har kat. B kørekort.

Nomi4s tilbyder dig

  • En stilling med stor grad af frihed og ansvar, hvor der vil blive taget godt hånd om din oplæring og du vil få en ordentlig introduktion til virksomhedens kultur
  • En spændende hverdag, hvor du vil have muligheden for at skabe din egen arbejdsrytme
  • Gode muligheder for både personlig og faglig udvikling
  • Løn efter kvalifikationer, attraktiv pensionsordning samt sundhedsordning.


Sådan ansøger du
Career | a JKS company varetager rekrutteringsprocessen for Nomi4s. Hvis det lyder til at være noget for dig, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning samt CV. Vi indkalder løbende til samtale og tager stillingen ned, når vi har fundet den rette kandidat.

Har du spørgsmål til stillingen, som ikke fremgår af annoncen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent, Steen Steensgaard Andersen, på tlf. 61 63 07 11.

Bemærk venligst, at ansøgninger, der sendes direkte på mail, ikke behandles og besvares grundet persondataforordningen.

Nomi4s søger driftsansvarlig maskinfører til deponi Kåstrup

Jobbet vil fortrinsvis bestå af kørsel med entreprenørmaskiner og driftsopgaver på deponiet.

Om jobbet:

  • Varetage den daglige drift af deponiet
  • Kørsel med gummiged på deponi og behandlingsanlæg
  • Lettere administrative opgaver
  • Andet forefalden arbejde
  • Arbejdstiden er 37 timer pr. uge
  • Arbejdsstedet er: Affaldscenter Kåstrup, Kåstrupvej 20 -22, 7860 Spøttrup.

Om dig:

  • Du har erfaring som maskinfører af gummiged
  • Du har gode samarbejdsevner og er fleksibel
  • Du har ordenssans, kan arbejde selvstændigt og tager ansvar
  • Du har lyst til og motiveres af kombinationen af drifts- og administrative opgaver 
  • Du har kørekort til min. kategori B, men gerne C eller C/E
  • Du har teknisk flair og kendskab til IT
  • Indstillet på at tage lederbevis for deponidrift.

Kun ansøgere med erfaring vil komme i betragtning til stillingen.

Attraktive løn- og ansættelsesvilkår: eks. pauser betalt af arbejdsgiver, 4 dages arbejdsuge, attraktiv pensionsordning og sundhedsordning.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og faglig organisation.

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Driftsleder Hans Jørgen Pedersen på tlf. nr. 96 87 92 06 / 61 63 95 31.

Er du interesseret i jobbet, bedes du sende en kortfattet ansøgning vedlagt CV, senest den 3. november 2024 til: driftkaastrup@nomi4s.dk

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

Såfremt du ikke har hørt fra os senest den 17. november 2024 er stillingen besat til anden side.

 

Nomi4s i/s er et fælleskommunalt interessantselskab ejet af de 4 kommuner:  Holstebro, Struer, Lemvig og Skive.

Nomi4s i/s søger en driftskoordinator med fokus på kundeservice, administration og drift i Holstebro.

Nomi4s er et affalds- og ressourceinteressentskab, der ejes af Holstebro, Skive, Struer og Lemvig Kommuner og servicerer borgere, sommerhuse og virksomheder i de 4 ejerkommuner.

Driftskoordinatoren vil være tilknyttet vores Borgerservice afdeling, som består af 9 medarbejdere, der løser mange forskelligartede opgaver.

Hovedopgaverne i afdelingen er:

  • Kundekontakt til borgere og institutioner m.fl., der anvender Nomi4s affaldsløsninger
  • Etablere affaldsløsninger i ejerkommuner
  • Økonomi og budgettering af afdelingens ansvarsområde
  • Affaldsplaner, regulativer og kontakt til ejerkommuner
  • Udbud af affaldsopgaver, leverandørkontakt til renovatører og indsamlere af affald
  • IT og kommunikationsopgaver, herunder overholdelse af GDPR

Om jobbet

Som driftskoordinator vil du være ansvarlig for at koordinere daglige driftsopgaver i forbindelse med tømning af affaldsbeholdere samt medvirke til et godt samarbejde mellem renovatører og kollegaer.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Sikre god og effektiv kundekontakt og -håndtering af afdelingens servicefunktion
  • Dagligt overblik over affaldsindsamlingen
  • Sagsbehandling af telefoniske og digitale henvendelser
  • Kontakt til renovatører
  • Udarbejdelse af statistikker m.v.
  • Planlægge og afholde driftsmøder med renovatører

Jobbet har reference til afdelingslederen af Borgerservice.

Vi forventer at du:

  • Har forståelse for værdien af god kundeservice og den grønne dagsorden
  • Arbejder struktureret og samtidig kan gå ned i detaljen
  • Har et godt kendskab til IT og kan arbejde i nye IT-systemer og løsninger
  • Kan bevare overblikket i en travl hverdag
  • Kan indgå som en del af teamet og er åben overfor variation i opgaverne

Vi tilbyder:

  • En fuldtidsstilling i en dynamisk virksomhed i den grønne sektor
  • Arbejde i en branche i udvikling, hvor der løbende kommer nye opgaver
  • Engagerede og hjælpsomme kollegaer
  • En uformel og humoristisk omgangstone
  • En løn der modsvarer dine kvalifikationer og jobbets funktioner. Ansættelse sker efter overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og den forhandlingsberettigede organisation.

Stillingen indebærer en prøvetid på 3 måneder.

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Anne Rørsgaard på aro@nomi4s.dk eller tlf. 2383 4847.

Tiltrædelse: Snarest

Ansøgning med CV skal fremsendes til Assistent@nomi4s.dk senest den 31. oktober 2024.

Har du ikke hørt fra os inden den 14. november 2024 er stillingen besat til anden side.

Nomi4s logo       Nomi4s i/s        Hjermvej 19        7500 Holstebro