Ledige stillinger

 

Nomi4s i/s søger en medarbejder med fokus på bogholderiopgaver.

Afdelingens opgaver:

Du vil blive tilknyttet vores fællesadministration, som løser mange forskelligartede opgaver. Afdelingen har bl.a. ansvar for følgende:

  • Bogholderi med alle opgaver.
  • HR-opgaver og løn.
  • Centrale IT-opgaver, herunder brugerassistance, informationssikkerhed, GDPR og NIS2.
  • En lang række serviceopgaver af forskellig art fra møder til journalisering og sekretæropgaver.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Bogholderiopgaver, bogføring, debitor- og kreditorstyring, afstemninger mm.
  • Indberetninger, kontrolopgaver og særlige opgørelser.
  • Bidrage til oprettelse og vedligeholdelse af interne procedurer og systemer.
  • Øvrige opgaver i afdelingen omkring eksempelvis IT og serviceopgaver – vi hjælper hinanden.

Vi forventer, at du:

  • Har bogholderierfaring og et godt kendskab til de opgaver der er i et bogholderi. Herunder eksempelvis fakturering, debitorer, kreditorer, moms og afgifter. Vi anvender Business Central som ERP-system.
  • Har et godt IT kendskab på brugerniveau og interesse i at agere i IT-systemer.
  • Er detaljeorienteret og evner at arbejde struktureret, såvel selvstændigt som med andre.
  • Er åben overfor variation i opgaverne, da vi tilstræber, at der er overlap på de væsentligste og jævnligt forekommende opgaver.

Ønsker til din ansøgning:

Du må meget gerne beskrive dine kompetencer (erfaring) og hvilke administrative/IT opgaver, udover bogholderiopgaver, som du er fortrolig med eller har særlig viden omkring

Vi tilbyder:

  • En god og spændende arbejdsplads - også selvom man ikke er ”affaldsnørd”.
  • Arbejde i en branche i udvikling, hvor der løbende kommer nye opgaver.
  • Engagerede og hjælpsomme kollegaer med en humoristisk tilgang til omgangstonen.
  • En fast fuldtidsstilling, men søg også hvis du ønsker lidt færre timer. Kontorets normale arbejdstid er fra 8 – 15.45 og 8 -14 om fredagen, men andet kan aftales.
  • En løn der modsvarer dine kvalifikationer og jobbets funktioner.

Ansættelse sker efter overenskomst mellem HK og Kommunernes Landsforening. Du vil bl.a. få betalt frokostpause og en arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 16,68%. Stillingen indebærer en prøvetid på 3 måneder. Arbejdsstedet er Hjermvej 19, Holstebro.

Hvis du vil vide mere er du velkommen til at kontakte økonomi og adm. chef Jan Sørensen på jso@nomi4s.dk eller tlf. nr. 2032 3149. Vi opfordrer alle til at søge, og glæder os til at modtage din ansøgning.

Ansøgning med CV skal fremsendes til assistent@nomi4s.dk senest den 23. januar 2025. Har du ikke hørt fra os inden den 31. januar 2025 er stillingen besat til anden side.

Nomi4s logo       Nomi4s i/s        Hjermvej 19        7500 Holstebro