Ledige stillinger
Nomi4s i/s søger en medarbejder med fokus på bogholderiopgaver.
Afdelingens opgaver:
Du vil blive tilknyttet vores fællesadministration, som løser mange forskelligartede opgaver. Afdelingen har bl.a. ansvar for følgende:
- Bogholderi med alle opgaver.
- HR-opgaver og løn.
- Centrale IT-opgaver, herunder brugerassistance, informationssikkerhed, GDPR og NIS2.
- En lang række serviceopgaver af forskellig art fra møder til journalisering og sekretæropgaver.
Dine opgaver vil bl.a. være:
- Bogholderiopgaver, bogføring, debitor- og kreditorstyring, afstemninger mm.
- Indberetninger, kontrolopgaver og særlige opgørelser.
- Bidrage til oprettelse og vedligeholdelse af interne procedurer og systemer.
- Øvrige opgaver i afdelingen omkring eksempelvis IT og serviceopgaver – vi hjælper hinanden.
Vi forventer, at du:
- Har bogholderierfaring og et godt kendskab til de opgaver der er i et bogholderi. Herunder eksempelvis fakturering, debitorer, kreditorer, moms og afgifter. Vi anvender Business Central som ERP-system.
- Har et godt IT kendskab på brugerniveau og interesse i at agere i IT-systemer.
- Er detaljeorienteret og evner at arbejde struktureret, såvel selvstændigt som med andre.
- Er åben overfor variation i opgaverne, da vi tilstræber, at der er overlap på de væsentligste og jævnligt forekommende opgaver.
Ønsker til din ansøgning:
Du må meget gerne beskrive dine kompetencer (erfaring) og hvilke administrative/IT opgaver, udover bogholderiopgaver, som du er fortrolig med eller har særlig viden omkring
Vi tilbyder:
- En god og spændende arbejdsplads - også selvom man ikke er ”affaldsnørd”.
- Arbejde i en branche i udvikling, hvor der løbende kommer nye opgaver.
- Engagerede og hjælpsomme kollegaer med en humoristisk tilgang til omgangstonen.
- En fast fuldtidsstilling, men søg også hvis du ønsker lidt færre timer. Kontorets normale arbejdstid er fra 8 – 15.45 og 8 -14 om fredagen, men andet kan aftales.
- En løn der modsvarer dine kvalifikationer og jobbets funktioner.
Ansættelse sker efter overenskomst mellem HK og Kommunernes Landsforening. Du vil bl.a. få betalt frokostpause og en arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 16,68%. Stillingen indebærer en prøvetid på 3 måneder. Arbejdsstedet er Hjermvej 19, Holstebro.
Hvis du vil vide mere er du velkommen til at kontakte økonomi og adm. chef Jan Sørensen på jso@nomi4s.dk eller tlf. nr. 2032 3149. Vi opfordrer alle til at søge, og glæder os til at modtage din ansøgning.
Ansøgning med CV skal fremsendes til assistent@nomi4s.dk senest den 23. januar 2025. Har du ikke hørt fra os inden den 31. januar 2025 er stillingen besat til anden side.